Reklamácie

Ako reklamovať tovar zakúpený u nás

Reklamovať tovar môžete akoukoľvek formou (email, pošta, telefonicky...) Odporúčame následujúce kroky pre urýchlenie vybavenia reklamácie.

Následný postup pre reklamovanie tovaru:

  1. Vyplniť reklamačný protokol a priložiť ho k produktu
  2. Nezabudnúť vyplniť číslo účtu v tvare IBAN
  3. Starostlivo zabaliť balíček a priložiť faktúru (postačí aj kópia)
  4. Zaslať balíček prepravcom k nám na adresu:
  • ARMYCO s.r.o.
  • Rakoľuby 796
  • 91631 Kočovce

Zásielky zaslané na inú adresu, prípadne zaslané na dobierku nebudú prevzaté!

Záručná doba je 24 mesiacov. Pre objednávky vytvorené na IČO je záručná doba 12 mesiacov.

Akékoľvek otázky smerujte na mail: info@armyco.sk